Casual pin-up

Salutari voua!

Va scriu dupa o zi luuuuuuuuunga de colindat Bucurestiul, oras de care-s indragostita iremediabil! E frumos, frumos de tot! Astazi am mers pe jos mai mult ca niciodata si m-am plimbat, impreuna cu Mihai, caruia-i multumesc ca m-a scos din barlog, timp de vreo 6 ore. Sa va zic sincer, nu-s adepta plimbarilor. Sunt, de fapt, cea mai lenesa persoana, motiv pentru care nu am reusit sa postez prea des pe puiu-mi blog. Va promit, totusi, ca o sa incerc sa-i acord mai mult timp si mai multa atentie.

Cum spuneam, am inceput cu Cismigiul, iar apoi ne-am plimbat timp de vreo 6 ore pe fel si fel de stradute, asa, random, fara vreo destinatie. Si-o sa fac asta mai des. O sa ies, o sa ma plimb de nebuna si-o sa fotografiez tot ce-i frumos. M-am indragostit de arhitectura cladirilor, de oameni, de stilurile lor, de personalitatile puternice, de originalitate, de tot. A fost o zi frumoasa!

Va las cu pozele! pups, bees_MG_99401

_MG_9902

_MG_9945

_MG_9951 _MG_9957 _MG_9960IMG_9976IMG_20130519_173659 IMG_20130519_185451 IMG_20130519_190610IMG_9972

Astazi am purtat:

Camasa- “furata’ din sifonierul fratelui meu

Fusta- River Island

Pantofi Oxford- vintage

Curea- “furata” de la tata

Geanta- H&M

2 responses to “Casual pin-up

Leave a Reply

