Second Hand-uri, Outlet-uri si magazine accesibile in Bucuresti si Buzau

Va salut, dragilor!

Zilele trecute am fost intrebata de una dntre cititoarele mele ce sfat le dau celor care nu-si permit haine de designer si vor totusi sa aiba un stil aparte. Eu sunt studenta si vin dintr-o familie cu venituri moderate. Hainele de designer ies, momentan, din discutie pentru mine. Va spun cu toata mandria ca sunt zile in care tinuta mea( exceptand incaltamintea) nu depaseste suma de 10 lei. Sunt o mare fana a SH-urilor si merg la thriftuit de cate ori am ocazia. Bineinteles, in Buzau preturile sunt mult mai mici decat in Bucuresti, insa si in Bucuresti am descoperit de curand cateva SH-uri carora o sa le devin clienta fidela.

Unul dintre acestea este situat in zona Mall Vitan, pe Calea Dudesti, cam prin zona Policlinicii Vitan. albaHainele sunt organizate pe umerase, ceea ce va va face cautarea de comori mult mai usoara. Mi-am cumparat de acolo doua fuste midi pe care o sa le vedeti curand. Una e in nuante tomnatice, sidefate( verde inchis, bej, mov), iar alta este alba, din in, cu ananasi. O sa le vedeti pe blog la un moment dat. :D

Alte doua SH-uri le-am descoperit acum doua zile si, din pacate, nu am avut timp sa le explorez cum mi-as fi dorit. Acestea se afla pe Mihai Bravu, de la statia de tramvai, pe partea cu Bulevardul Decebal, un pic mai in spate(spre bulevard), cam prin zona Bloc 103(mai mult sau mai putin). Hainele sunt, de asemenea, organizate pe umerase.
alba Alte SH-uri am descoperit prin zona Garii de Nord, dar nu am fost placut impresionata. Miroseau urat, iar hainele erau murdare.

Am mai citit despre alte cateva SH-uri, despre care puteti citi si voi aici. Nu am avut timp pana acum sa le vizitez, dar sunt pe lista mea.

Alte locuri din care va puteti cumpara haine deosebite la preturi derizorii ar fi outlet-urile. Eu am vreo 3 preferate prin zona parcului Cismigiu. Acolo mai sunt si alte cateva magazine perfecte pentru oameni zgarciti sau cu portofelele subtiri. Trebuie insa sa fiti atenti, pentru ca magazinele astea trec foarte usor linia dintre haine-cu-personalitate(cum le numesc eu) si kitch.

Asadar, pe drumul dinspre Universitate spre Cismigiu veti avea placerea sa gasiti haine ieftine si frumoase de la firme precum Atmosphere, River Island, Asos. Just go, guys!

Ah, si daca ajungeti in zona Universitatii, pe straduta aceea pe care gasiti Spring Time-ul, daca inaintati putin, veti descoperi un alt outlet cu haine de la Zara, Promod, H&M si alte magazine de profil. Delicios! (Si Spring-ul, si outlet-ul).

O alta solutie pentru a va umple sifonierul cu bunatati ar fi sa va inarmati cu o pusculita plina si sa vanati reducerile din magazine. O sa fiti surprinse de lucrurile minunate pe care le adapostesc magazinele in fata carora plangeati de obicei sau carora nici nu indrazniti sa le calcati pragul. Perioada reducerilor e un adevarat Rai pentru mine.

As fi vrut sa va recomand si magazinul Glow care, de obicei, face furori printre pasionatele de shopping, dar nu o sa o fac, pentru ca m-am suparat un pic ‘cand am vazut haine din outlet-urile din zona Cismigiu in acest magazin Glow, dar cu un adaos de vreo 30 de lei. Mai degraba va recomand IDM-ul, unde gasiti vreo 2-3 magazine cu haine de la River-Island, Atmosphere sau no name, dar dragute. In rest, domneste kitch-ul si ce-hotaraste-magazinul-ca-se-poarta si acolo.

Ah, inca un magazin dragutel si cu preturi mici gasiti si la iesirea de la metrou de la Gorjului, dar nu stiu sa va spun exact la care iesire.

Acum pentru buzoience.

In Buzau gasiti o gramada de SH-uri. Dumnezeule, e un fel de oras al SH-urilor! Preferatele mele se afla vis-a-vis de liceul Economic, intrarea profesorilor. Sunt 2 SH-uri organizate cat de cat, cu haine de calitate si preturi care scad din momentul in care s-a adus marfa cu pana la 75%. De acolo mi-am cumparat foarte multe haine, curele, palarii.Acestea sunt, dpa cum am spus, vis-a-vis de liceu, iar unul pe partea cu liceul. De asemenea, daca tii drumul drept, spre Gara, pe partea  opusa liceului vei intalni un alt SH. Acesta e nou si nu va pot spune foarte multe, dar sansele sa gasiti hainute frumoase sunt destul de mari. Prin zona acestuia, pe partea opusa lui(deci cu liceul) veti intalni un altul. Acesta are ca dezavantaj spatiul foarte mic si organizarea slaba, dar merita o sansa. Are haine frumoase.

Pe bulevardul Garii veti intalni un alt SH, pe care o sa il mentionez de dragul pantalonilor mei piersicii care m-au costat doar 50 de bani. E destul de micut, dar aveti sanse sa gasiti cate ceva.

In zona Bazarului, fix in statia de maxi-taxi, gasiti alte doua SH-uri frumos organizate, curate si cu haine pe gustul si marimea fiecaruia. Sunt calitative si se numara printre SH-urile pe care le vizitez de fiecare data cand sunt in Buzau.

Mai spre Sud, in Micro 3, pe partea cu Mall-ul, undeva langa Cofetaria Boromir, exista un altul. Spatiul e mare, hainele organizate pe umerase si cateva reduceri in cutii. Pretty good, i would say.

Mai sunt o multime, multe situate pe langa Parcul Crang si prin Micro 5, dar acolo nu am ajuns inca. Am auzit, totusi, lucruri foarte bune.

Alte magazine din Buzau in care gasiti foarte multe haine la preturi mici sunt in zona Cuza Voda si vis-a-vis de Platoul Dacia, pe langa Smile Photo.

Desigur, si In Galleria Mall si Aurora Mall ajung reducerile. Nu-s asa multe cum sunt in Bucuresti, dar na, suntem si noi mici.

Acestea fiind spuse, sper ca v-am ajutat cumva…

pups bees!

4 responses to “Second Hand-uri, Outlet-uri si magazine accesibile in Bucuresti si Buzau

  1. Mereu mi-am dorit să fac thrift shopping. But then I remembered I lack good taste in clothing. Mă rog, prea mult spus. I actually lack any taste of decent style. Deci m-am abţinut.
    Ar trebui să mergi cu mine, o dată, Mădă. MAKE ME FEEL LIKE A HIPSTER WOMAN.

  2. Seara buna!
    Un mic sfat doresc, atat:)
    Sa zicem ca intr-o saptamana trebuie sa pleci la munte. Dar nu esti pregatita,din punct de vedere al vestimentatiei. chipamentul necesar “expeditiei” lipseste din dulapul tau.
    Din diverse motive, nu ai un portofel plin si nu ai cum sa fugi prin magazine si sa rezolvi problema. Asa ca te gandesti si la varianta aceasta.
    Sa zicem ca trebuie sa iti cumperi necesarul pentru excursie (bocanci,pantaloni,geaca/jacheta,rucsac samd).
    Si inca ceva, esti baiat.
    Ai putea rezolva situatia? Cum?
    Asteptam.
    Multam fain!

    • Din nou, poti apela la SH-uri. Am o prietena care si-a cumparat un costum de ski tare dragut de la SH. Sunt convinsa ca sunt si pentru baieti, dar trebuie sa ai rabdare sa cauti. Sunt sigura ca un simplu search pe google iti va aduce multe variante. Inteleg si partea cu portofelul-nu-prea-plin, insa hainele de iarna oricum sunt mai scumpe, daraminte echipamentele pentru munte… asa ca e oarecum necesar sa te astepti la preturi un pic mai ridicate.
      Stiu ca nu am fost de prea mare ajutor, insa e tot ce pot face din spatele unei tastaturi si fara prea mari cunostinte despre partea asta, sportiva, a vestimentatiei.

Leave a Reply

