How to curl your hair without heat- Tutorials

EN: Hei, girls! At first, i wanna apologize because of my absence, but like any baby-student charmed by Bucharest and its wonders, i have had some exams left for fall.  Anyway, after all this mess, i swore to myself that this year i’ll do my best to be the best student in the whole world. But enough about me. What about you, guys? Did you miss me?

One of my resolutions is to be more active here, on Fabhive. I promise, guys, that my hive and you, of course, will become a priority. I have lots and lots of projects and suprises starting with october and i cannot wait to share all of this things with you. And a giveaway is included.

I’m gonna share with you, like i promised some time ago, some ways to curl your hair without heat. I found some youtube tutorials and i hope you’ll like and find them useful. Hugging you from Buzau! Big kisses!

 

 

RO: Bună, fetelor! Înainte de toate, vă cer scuze că am lipsit atât de mult de pe aici, dar ca o studentă-pui prinsă în mrejele  Bucureștiului, cel care mănâncă timp și bani pe pâine, am rămas cu ceva treabă pe toamnă. Treaba asta m-a determinat să-mi promit că nu o să mai repet experiența asta și că odată cu noul an școlar o să fiu a mai silitoare studentă. Dar destul despre mine. Voi ce faceți? Mi-ați simțit lipsa vreun pic?

O să încep, ușor-ușor, să acord atenție blogului și implicit vouă, vă promit. Vă pregătesc o mulțime de surprize odată cu luna octombrie, printre care, după cum am mai pomenit, și un giveaway. Abia aștept să vă fac cunoștință cu toaaaate proiectele mele, dar până una alta și până mă repun pe picioare, o să vă las câteva tutoriale cu modalități de a ondula parul fără căldura plăcii. V-am promis de ceva timp, însă abia acum mi-am amintit, cu iertare să-mi fie. Vă îmbrățișez și vă pup de la Buzău!

This how my hair looked like after i used the last method:

CAM02246_20130728145646590

11 responses to “How to curl your hair without heat- Tutorials

  1. Tutorialele astea sunt exceptionale!!! Am aflat acum ceva timp de prima varianta si..am zis sa incerc. Mi-au iesit niste bucle foarte frumoase si sanatoase, avand in vedere ca sunt realizate fara caldura :D

    • Multumesc, dar chiar nu-l am. :))
      Il am distrus de cand am avut ombre. E uscat si se incurca intruna, insa c-o masca si uleiul de la Kallos sper s-o scot la capat. :D

  2. Ai parul ondulat de fel sau e drept? Al meu e tot numai onduleuri si de foarte multe ori as vrea sa il am suuuper drept. Ar mai si chestia ca nu rezista foarte mult parul drept la mine..

    • Mie mi se pare ca ai un par foarte frumos si ca nu merita sa ti-l strici cu placa. O sa-si piarda forma daca-l tot indrepti.
      Al meu era ondulat, apoi, dupa folosirea unei placi bune statea relativ drept, iar acum, dupa ce mi l-am pus pe moate, e pufos, nu are nicio forma.
      Daca as folosi placa ar sta drept din nou, dar nu o sa o folosesc pana nu-l revitalizez putin.

Leave a Reply

