Lansarea mult-așteptatei colecții Isabel Marant pour H&M

Isabel Marant pou H&M   ”Nu vreau să fiu un rockstar”, a declarat Isabel Marant în cadrului unei expuneri private a mult așteptatei sale colecției pentru H&M, cu câteva ore înainte ca petrecerea de lansare să aibă loc la Paris, orașul ce a constituit dintotdeauna un reper reprezentativ pentru stilul creatoarei, motiv pentru care alegerea capitalei Franței a fost o alegere fireasca pentru a celebra lansarea colecției .

„Am dorit să prezentăm colecția într-un mod realist și confortabil, nu ca pe o extravaganță pe covorul roșu, pentru că așa îmi văd eu munca. Creez haine pentru toată lumea și mă inspir în permanență de la cei din jurul meu, așadar mi s-a părut firesc să avem un decor urban ca fundal pentru acest eveniment. Și trebuia să fie Parisul, pentru că orașul acesta face parte din ADN-ul meu,” a declarat Isabel Marant.

Fie că Isabel tânjește după statusul de celebritate, fie că nu, colecția acesteia lansată în colaborare cu H&M este deja cunoscută la nivel global.

Isabel Marant pour H&M

Frida Pinto, Audrey Tautou, January Jones, Olga Kurylenko și Alice Dellal sunt doar câteva dintre fashion-iconurile prezente la sărbătorirea colecției Isabel Marant Pour H&M. Acestea au purtat pe covorul roșu ținute deja cunoscute ca aparținând brandului designerului francez.

”Iubesc hainele lui Isabel. Sunt boeme, chic și ușor de purtat și cred că-i foarte cool că-și va lansa o linie vestimentară care va fi vândută peste tot.”, a spus January Jones.

Alek Wek a declarat: ”Nepoatele mele sunt foarte încântate. Sunt studente și mereu și-au dorit să-și poată permite haine create de Isabel”, iar Frida Pinto a spus că: ”Se știe că fetele poartă deseori cei mai inconfortabili pantofi, însă cizmulițele cu franjuri din colecția Isabel Marant pour H&M sunt foarte confortabile. E extraordinar că încălțămintea creată de ea este atât de comodă, pentru că această după-amiază a implicat foarte mult dans.”

Evenimentul a adus oaspeții în atmosfera străzilor pariziene ale aniilor ’90, perioada în care Isabel a debutat în modă.  Aceștia s-au distrat pe muzica trupelor The Sugarhill Gang și Grandmaster Melle Mel care au făcut publicul să vibreze la auzul melodiilor ”The Message” și ”Rapper’s Delight” și au făcut furori cântând versiunea acapella a melodiei Billie Jean.

După o prezentare rapidă a colecției, oaspeții au fost invitați să-și golească buzunarele și să-și îmbogățească garderobele cu piese din minunata colecție. Rafturile erau pline cu pulovere oversize, tunici blugi skini și, în premieră pentru Isabel, articole vestimentare pentru bărbați și copii.

Fiind prezentă la fața locului, modelul momentului, Drake Burnette a declarat: ”Nu prea am înțeles ideea de estetică a lui Isabel până nu am cunoscut-o. Fiind texană, mă tot întrebam cine-i gagica asta franțuzoaică care face praf stilul western american. Acum am rămas fără cuvinte, la fel ca toți ceilalți.”

” Această colaborare a fost o ocazie perfectă să dau ceva înapoi oamenilor care mă iubesc”, a spus Isabel Marant în cadrul unui interviu pentru Style.com.

Personal, vă pot spune că-s înnebunită după noua colecție Isabel Marant pentru H&M și că abia aștept să aterizeze în magazinele H&M din România. O să vă prezint, într-un post viitor, câteva din piesele mele favorite.

În galeria de mai jos găsiți câteva poze de la lansarea colecției. Delectați-vă, fashioniste dragi! Vă pup!

Leave a Reply

