Ballerina, is it all thrifted?

EN: Great weather outside, isn’t it, beauties?

It’s still warm and i love it. I told you several times how much i hate winter and cold weather, i know. It puts me boundaries when it comes to clothes.

Anyway, i must share with you my good news. First, i’ll continue my internship at Glamour.ro. Sooo happy about it!

Second, i wish to dedicate more time to my blog and to you lovies. I decided, actually. I’ll invest more of myself in Fabhive, i’ll tell you stories and i wish from the bottom of my heart for you to communicate with me, guys!

Third, but yet the most important, is that i won Gabriela Atanasov’s contest. Next week i’ll meet the girls and i’m gonna have the time of my life, i’m sure of it!

This is what i wore last week, when i went to see Carrie. Honestly, i don’t recommend you this movie. Not so scary! Bloody, but not scary.

The skirt, the shirt and the jacket are thrifted, the wedges are from NewLook and the accessories are from H&M.

kisses bees

RO: Hei there, dragilor! Ce faceți voi?

Vă bucurați de vremea de afară, așa-i? Mno, păi îi minunată! :D

E încă cald și bine și frumos și-mi place la nebunie. V-am mai spus cât urăsc frigul și faptul că iarna mă limitează din punct de vedere vestimentar, știu. Anyway, lăsând asta la o parte, trebuie să-mi împărtășesc cu voi motivele de fericire. Unul ar fi că mă întorc la internshipul meu de la revista Glamour, care mă face să mă simt mare și cumva importantă, deși sunt cea mai mică și neînsemnată ”piesă” de acolo. :))

Stau la birou, ok? Și scriu articole pe temele mele favorite. Do not judge me!

Al doilea ar fi că ușor-ușor îmi fac curaj să dezvolt acest mic lăcaș. Vreau din suflet să pun mai mult din mine în el și să-l transform în mai mult. Vreau să vă scriu mai des, să vă spun povești și să interacționăm. Mai vreau și să mă apuc de interviuri și să-mi exersez scriitura jurnalistică, și să vă prezint câteva tutoriale și și și să organizez givewayul de mult promis. Așadar, săptămâna viitoare fac pozele și organizez giveaway-ul!

Ah, și voiam să vă rog ceva: vreau o casă permanentă, cu placuță cu numele Fabhive pe ușă, așa că dacă știți o gazdă bună, let me know! Cu alte cuvinte, vreau să-mi cumpăr domeniu. :D

Și tam-tam-tatatam, al treilea motiv:  am câștigat concursul de pe blogul Gabrielei Atanasov. Săptămâna viitoare voi face o excursie imaginară în minunatul Paris, unde mă vor trimite, cu siguranță, Gabriela, Diana, Aura și Sanda. Sunt nerăbdătoare, vă jur!

Ținuta asta am purtat-o săptămâna trecuta, când am vrut să ies la o prăji cu Mihai, dar am ajuns la film. Am vazut Carrie, un film slăbuț pe care nu prea îl recomand. E sângeros, atâta tot, dar nu-i de groază ori ceva. Dacă vreți film de groază, uitați-vă la Insidious, ambele părți (se leagă).

În poze port o fustă din piele pe care am cumpărat-o săptămâna trecută de la un SH din Buzau pe 5 lei, o cămașă cumpărată prin vară de la același SH și botine de la NewLook. Ah, gecuța e tot de la SH, iar accesoriile de la H&M.

Vă pup, fetelor! Ne citim curând!

_MG_2159m

_MG_2163m

_MG_2168m_MG_2188m_MG_2177m_MG_2195m

Mihai Vasile Photography

P.S. 1: Primele poze sunt mai drăguțe, însă la celelalte se cam dusese lumina.

P.S. 2: Din cauză lipsei luminii, am niște umbre pe față care mă fac să par rea. :))

hugs

4 responses to “Ballerina, is it all thrifted?

Leave a Reply

