Brown… Jolly Brown

În două zile plec din înghețatul meu București și merg acasă, dragilor, unde-i cald și bine, unde-i familie, unde-i casa copilăriei, unde-i masă îmbelșugată și muuuunți de clementine!
Ce-i mai frumos decât să fii acasă de sărbători? Bine, se spune că spui acasă locului unde-ți e inima. Ei bine, inima mea e în multe locuri, în multe mâini, însă o mare parte din ea sta în amintirile de acasă, de la Buzău.

_MG_2317m

Am petrecut multe sărbători frumoase acasă.

Fericirea pe care-o simțeam când se apropia Crăciunul era greu de măsurat! Planurile diabolice, capcanele pentru Moș Crăciun, vânătoarea după cadouri, jocurile minții cu părinții și surprinderea cu care vedeam, din senin, cadourile sub brad și, nu în ultimul rând, confuzia dată de prezența tuturor membrilor familiei în jurul mesei, fără urmă de barbă sau desagă.

_MG_2334m

Mi-e dor, să vă spun sincer, de sentimentele acelea, de entuziasm, de ludicul crăciunesc. Aș vrea să le mai trăiesc cu aceeași intensitate, dar cred că, de la sine, devin fade odată cu trecerea timpului, cu maturizarea. Totuși, dragostea și căldura din sânul familiei le face, incontestabil, să licărească de absolut fiecare dată.

_MG_2335misitsum1_MG_2338m_MG_2374m

Până una alta, vă salut din camera mea călduroasă cu o cană de ceai fierbinte alături și o grămadă de bomboane românești, cu Michael Buble cântându-mi colinde pe fundal și cu draga mea Anca împachetând pentru plecarea în Belgia, la ai ei. O privesc cum se agită pe-aici, și-s un pic tristă că nu o să ne vedem până la anu’. She’s my thebestroommateintheworld și o bună și minunată prietenă și-o să-i simt lipsa tare de tot astea două săptămâni. Una peste alta, vocea lui Buble mă liniștește. Cântă frumos, are o voce caldă și cred că o să adorm pe muzica lui cu zâmbetul pe buze.

_MG_2339m

The countdown started, my beloveds! I’m going home in a couple of days! Nothing feels more good and exciting than the time spent with my family, in the warmth of my room, away from all the rush and the crazy rhythm of my dear Bucharest. Which is sooooo full of light and colours and Christmas spirit, by the way! ‘My Gooood, you can go blind because of all this light, I tell you! Anyhow, it’s beautiful! It’s impossible to be a Grinch when you’re surrounded of joy!

_MG_2383m

I miss being home, honestly! Christmas feels better when you’re with your people, in that special place where you were formed, where your best memories happened, where you decorated your first Christmas tree, where you unwrapped your first present… aren’t those things immortal and truly special?

Warm kisses on that icy nose you have, dears! Have a jolly Christmas!

_MG_2406m

În afară de plecarea Ancăi, îmi mai umbrește fericirea și o presupusă și deloc așteptată răceală. Astăzi am regretat alegerea de a nu-mi pune nimic în jurul gâtului și-am scurtat drastic plimbarea din cauza frigului de-afară. Credeam c-or să-mi crape mâinile! Acestea fiind spuse, da, trebuie să-mi cumpăr mănuși!

Vă sărut cu drag nasurile înghețate!

*Astăzi am purtat un palton, rochie și cizme thriftuite, ochelari de la H&M și geantă random.*

4 responses to “Brown… Jolly Brown

Leave a Reply

