Cadou de an nou- giveaway RO only

Cadourile se primesc de Crăciun, știu, dragilor, însă sunt un Moș nu prea punctual, să zicem. Abia acum am putut rezolva cu cadoul pe care vi-l pregătesc de atâta amar de vreme.
_MG_2434

Povestea acestui colier este următoarea… am avut un crush imens pentru el. Și eu, și Mihai. Eu pentru că e mare și colorat și naște vise și ținute nemaipomenite, iar Mihai pentru că… ei bine, pentru că fotografie- ar da bine în poze, îmi tot zicea el.

_MG_2435

Și-am tot fost îndrăgostiți amândoi timp de câteva luni bune până când eu mi-am făcut curaj și l-am cumpărat. It was a big leap of faith, dragilor, pentru că m-a costat ceva, iar eu sunt destul de zgârcită când vine vorba de a cumpăra accesorii. Don’t ask why…
Mă rog, am ajuns super fericită acasă, l-am skype-uit pe Mihai și, cu-n zâmbet ce-mi tăia fața în două, i-am arătat colierul. Eram convinsă c-o să fie tare încântat, de aceea expresia feței lui nu m-a mulțumit deloc. Ba chiar m-am supărat puțin, dar supărarea mi-a trecut în 20 de secunde, când Mihai, care se afla în București, mi-a arătat colierul. Același colier pe care eu i-l fluturasem pe sub nas cu câteva secunde în urmă. So yeah, amândoi am fost curajoși, amândoi am dat bani mulți pe un colier- Mihai s-a consolat spunând c-a făcut-o pentru mine și, mai ales, în numele fotografiei. Eu… ei bine, odată ce mi-am pus colierul, am uitat tot. O avea proprietăți magice, n-o avea, cert e că m-a făcut foarte fericită.

_MG_2438

Și, pentru că-mi doresc s-o fac pe una din voi la fel de fericită, pun unul din coliere la bătaie. Pașii pe care trebuie să-i urmați sunt următorii:

1. Like paginii de Facebook a blogului Fabhive aici și paginii de fotografie a lui Mihai aici;
2. Share fotografiei de concurs pe care o găsiți aici.
3. Un cometariu în care să-mi spuneți cum vă petreceți noaptea dintre ani în dreptul fotografiei de concurs.

Mult succes, fetelor!

*Câștigătoarea va fi desemnată pe data de 1 ianuarie 2014 prin intermediul random.org.

4 responses to “Cadou de an nou- giveaway RO only

  1. Cred ca de revelion o sa ma imbrac cu o rochie rosie pe care am gasit-o in dulapul mamei mele (simpla cu dantela pe care o are din facultate) si o sa stau acasa cu ea. Probabil o sa ne uitam la televizor, o sa dansam si o sa ciocnim un pahar de sampanie la ora 12 :D

Leave a Reply

